lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ona da şükür hocam
tiredfox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok şükür 78 i görüyorsun şuan.Millet ekonomik krizde kimse reklam vermiyor ne fastfood ne başka birşey.Şuanda dönen reklamların hepsi online alışveriş siteleri vb.
Ben bu düşünceye katılmıyorum
O hitin gelmesi için kimbilir ne kadar uğraş ve masraf ediyordur.

Benimde gelirim dibe vurdu, masraflar kazançtan daha fazla bunları da göze almak gerek düşünüyorum