Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak dediğin doğru olabilir tamam. Fakat alıcıyı satıcı seçemez, alıcı kendini her formda gösterebilir. Satın alarak daha pahalıya satacak olan başka satıcı olabilir alan kişi. Ayrıca duygusal bakmaz kimse bu olaya, herkes kendi açısından en az bir öğrenci kadar değer verir kendine. Bu sevgi ve dostluk ortamını yaratacak olan yapı bence devlettir. Olayı demokrasiye, serbest ekonomiye zarar vermeden çözecek yetenekteki insanlara yasa yaptırarak çözsünler işte. Böyle bana çok saçma geliyor, niye o fiyata koydun diye kızamayız ki kimseye
Farklı düşünüyoruz hocam. Yapılan birşeyin yasak olması için illa ki yasa koyulmasına gerek yok (bence)
O zaman 10 krş olan maskenin 9.90 'a satılmasına da fırsatçılık değil.
Bakın %5 yada %10 değil %100 artmış ve bu ihtiyaç olduktan sonra artmış.
Bundan 5 ay önce bu fiyat olsa tamam derim. Fakat ne zaman ki öğrencilerin laptop'a webcam'e ihtiyacı oldu o zaman %100 fiyat artıyorsa bu bana göre fırsatçılıktır.
İnsanların zor durumundan faydalanmaktan başka bir şey değil