İnsanlar mecbur oldukları bir alanda satabiliyorsa diye değerlendirmemek lazım bence hocam. Çünkü öğrencilerin webcam'e ihtiyacı var şu aralar.
Örneğin ekmek fiyatı 1 yıldır 1 tl ama virüsten sonra 10 tl olsa ve senin bunu alman mecburi ise bu fırsatçılıktır.
Bak dediğin doğru olabilir tamam. Fakat alıcıyı satıcı seçemez, alıcı kendini her formda gösterebilir. Satın alarak daha pahalıya satacak olan başka satıcı olabilir alan kişi. Ayrıca duygusal bakmaz kimse bu olaya, herkes kendi açısından en az bir öğrenci kadar değer verir kendine. Bu sevgi ve dostluk ortamını yaratacak olan yapı bence devlettir. Olayı demokrasiye, serbest ekonomiye zarar vermeden çözecek yetenekteki insanlara yasa yaptırarak çözsünler işte. Böyle bana çok saçma geliyor, niye o fiyata koydun diye kızamayız ki kimseye. Bu mesele, önlem almayla ilgili bir mesele. Cansız bir yapı olan ama akıllı olan bir sektörün ortaya çıkardığı ve zaten tahmin edilebilir bir duruma karşı önceden planın olmalı, böyle milletin peşine tek tek düşmeyle olmaz bence basitlik, tembellik