Arkadaşlar baya katılım oldu şu an adı listede olanlara linkleri ileteceğim adı henüz eklenmeyen çok arkadaşımız var.
Bu fazla katılımdan ötürü sanırım cüzi bir tutar belirleyerek konu açmak daha iyi olacak, içerik başı 2 TL gibi. Konuyu birazdan aktif ederim.
@gokaybjk; ,
@mesutcandemir; ,
@Deagerz; indirme linkleri iletildii, sıradaki arkadaşımız
@onurturali;
Teşekkür ederim. Gönderdiğiniz linkten indirdim.