Merhaba arkadaşlar bir konu hakkında yardıma ihtiyacım var bir atölyem vardı malum virüs sebebiyle atölyeyi devrettim 10bin tlye 4bin peşin aldım kalanıda 2 gün sonra verecem dedi ama 1 ay geçti hala vermedi sudan sebeblerle bahaneler üretiyor en son bir hafta önce yazdım whatsapptan dönüş bile yapmadı bu gün eğer haftaya çarşambaya kadar vermesse perşembe gidip dava açağımı söyledim. Acaba burada nasıl bir yol izlemem gerekli yardımcı olursanız sevinirim.