RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Emülatörden facebook hesabı oluşturdum resim ekledim sayfa oluşturdum tarayıcıdan hesaba girip kartı ekledim reklam çıktım şuan aktif gösterime başladı. Kart garanti sanal kartı kullandım.
Provizyon gelmedi mi