Güzel bir tema buldum ancak Türkçe değil tek tek uğraşmakmı gerekiyor ayarlardaki dosyalardan yoksa xml yi update etmeden içinden ctrl f yapıpmı uğraşmak gerekiyor kısa yolu varmıdır?