sorun çözülmüştür. çok emek istiyor yeni metot kimsenin satacağını düşünmüyorum 2 gündür uyumadık çalıştık şimdiden kolay gelsin , umarım bu bir güncellemedir ve güncelleme biter
Bi bitmediniz bee, sorun çözülmüş çok emek istiyomuş da,facenin f'sini bilmeyen elemanlar gelip burada artislik yapıyorlar ya ne garip bir durum, gidin yatın uyuyun boş boş mesajlar yazmayın bide kimsenin satacağını düşünmüyormuş hey Allahım ya, sizin gibilere söylenecek çok güzel şeyler var aslında ama, neyse Ayhan uyma diyorum şeytana..