Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denemelik attığımız reklam harcama yapmış ve 12.5 TL' ye düşme sorunu yaşamadık.. Detaylar alıntı yaptığım kısımda verildi arkadaşlar. Hesap amerika lokasyon sunucu ile açıldı ek bilgi.
Benim deneyimlediğim tecrübeler 2 adet..

- Sanal kart faktörü
- Eşik aldıktan sonra hesabı dinlendirmek lazım

Hangi kartı kullanınız?