PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben açamadıgını iddia etmedim kardes kimseye de böbürlenmiyorum, adamlar çaresiz çare ol diyorum bir şey dedigim yok yanlis anlama
Yok hocam yanlış anlamadım kaldı ki yazılım hakkında şimdilik bir fikriniz olmadığı için nereden bilebilirsiniz ki. Bir kaç güne kadar satışa sunacağım yazılımı, ancak bu bir taktik yada method değil. Sizde taktir edersiniz ki aylarca uğraştığınız bir yazılımı açık kaynak kodu ile kimseye vermessiniz değilmi ? Mesala siz günlerce uğraşıp bulduğunuz iban methodunu bedava verirmisiniz vermessiniz çünki bende vermem