avkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu çok mantıklı hocam



[/URL]
monster bilgisayarlara takılı kaldım. nasıldır bilgisi olan var mı?
Monster bende f/p olarak almak durumunda kaldım önermiyorum. Bios update için servise gitmesi gerek ve bir süre sonra fanlardan ciddi ses yükselmesi sıkıntısı yaşıyorsunuz. Monster dediğiniz bilgisayarda aslen Clevo firmasının ürettiği cihazlar https://www.clevo.com.tw/clevo_prode...d=1187&lang=en bkz.