Arkadaşlar yorumlarınızı okuduktan sonra bir kaç test yaptım tahminim sorun geçici değil. Yazılım ile reklam gönderdiğim için hiç sorun yaşamıyorum. Daha öncede bu konuya yazmıştım ancak fb geri adım atar mı atmaz mı onu bilemiyorum. Hemen hemen tüm ofislerini kapattığı için bu güvenlik önlemlerini arttırdığını ve özellikle salgından dolayı fırsatçılara engel olabilmek için yaptığı duyumu aldım. (Tüm reklam modellerini denedim sayfa tanıtımı trafik dönüşüm vs.)