MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olağanüstü bir durum yaşıyoruz. Eskiden 100 firma reklam veriyorduysa bugun bu sayı 10-15 anca vardır. Haliyle rekabet düştü, kazanç düştü.

Bu süreç böyle devam ederse; bankalar, online alış-veriş siteleri hariç reklam görmesek bile şaşırma. Dışarda insan yok, adam ne diye reklam basıp harcama yapsın ki ?

Bazen kendini reklam verenin yerine koymak gerekir..
Yurtdışında bu şekilde değil.