Olağanüstü bir durum yaşıyoruz. Eskiden 100 firma reklam veriyorduysa bugun bu sayı 10-15 anca vardır. Haliyle rekabet düştü, kazanç düştü.
Bu süreç böyle devam ederse; bankalar, online alış-veriş siteleri hariç reklam görmesek bile şaşırma. Dışarda insan yok, adam ne diye reklam basıp harcama yapsın ki ?
Bazen kendini reklam verenin yerine koymak gerekir..