Uzun uzun konuşmaya gerek yok hocam çok memnun da kalırsınız tavsiye ederim. Yine kararsız kaldığınız konuları inceleyip kıyaslayabilirsiniz fakat çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.