Haklısın hocam. Kesinlikle yanlış anlamalık bir durum yok. Tamamını test ettim ki 30 saat uykusuzluk dedim. Emek olmadan ekmek olmuyor. Kimsenin kin tutmasını istemem. Biraz farklı yöntemler denemenizde fayda var. Olurda sistem düzelirse, ki inşallah düzelir yoksa bu şekilde baya zorluyor. Sadece sistemin değişmiş olma ihtimalinin de bulunduğunu belirtmek için kuru kuruya yazmayayım diye ekran görüntüsü eklemiştim. Harcamış halini de ekliyorum.Kimsenin pm atmasına gerek yok arkadaşlar ücretli veya ücretsiz yardımcı olamıyorum.Hak verirsiniz ki birine anlatınca o kişi direkt ticari amaçlı konusunu açıyor. Forumda buna benzer birçok olaya şahit olmuştum 😊.
17 günlük üyesin geldin herşeyi çözdün yetmedi bilgi paylaşıcanda forumdakilerde senden öğrenip satış konusu açacak hemen ve buna çok şahit oldun öylemi

SHOW yeri değil bak bu konuda hepimiz birşeyler paylaşmaya çalışıyoruz
ayrıca 30 saat kafa yormuşsun ama gerek yok şayet gönderi erişimi açacaksan
Amaç sadece reklam açmaksa açılır bende açıyorum ama bu işin en son yolu
sıradışı yiyen hesaba itiraz edin 24 saate açılır pasif olan reklamı aktif yapın reklam yürür.