Chacaal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yanlış anlama ama bu ekran görüntüsü için 30saat uykusuz boşuna kalmışsın. zaten faturlandırmayı veriyor. olay reklamı yayınlamakta.

bugün 3 tane hesap açtım 3üde 150tl fatura verdi. ama reklamı yollayınca değerlendirmedeyken hesap disabled oluyor. veya yayına girdiği zaman 3 5tl harcadığı zaman kapanıyor.

reklamı yayına alın kapanacakmı kapanmayacakmı ve bu 10doları harcayacakmı harcamayacak mı ona bakın. Çünkü asıl sorun burada hocam
Haklısın hocam. Kesinlikle yanlış anlamalık bir durum yok. Tamamını test ettim ki 30 saat uykusuzluk dedim. Emek olmadan ekmek olmuyor. Kimsenin kin tutmasını istemem. Biraz farklı yöntemler denemenizde fayda var. Olurda sistem düzelirse, ki inşallah düzelir yoksa bu şekilde baya zorluyor. Sadece sistemin değişmiş olma ihtimalinin de bulunduğunu belirtmek için kuru kuruya yazmayayım diye ekran görüntüsü eklemiştim. Harcamış halini de ekliyorum.Kimsenin pm atmasına gerek yok arkadaşlar ücretli veya ücretsiz yardımcı olamıyorum.Hak verirsiniz ki birine anlatınca o kişi direkt ticari amaçlı konusunu açıyor. Forumda buna benzer birçok olaya şahit olmuştum 😊.