Kayıt olurken tek ayak üzerinde 40 türlü maymunluk yaptırdılar yok elinde kagıt ve kart aynı anda hem yüzünde olacak fotoda hemde kimlik okunacak falan tam rezalet. Zar zor kaydoldum cüzdan pinini unutmuşum onu sıfırlamak için daha beter şeyler istenince binance den actım gidip.