mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
android tamamen pişmanlık hocam ya ios geçmek lazım
Android kolay IOS çözersem sorun yaşamazsam ödemelerde geçmeyi düşünüyorum ama bilgim ve fikrim yok IOS dan anlamıyorum pek