Merhaba,

Birkaç ay önce app-ads.txt eklemesini yapmıştım uygulamam için. Aşağıda paylaştığım sayfadaki konuda mozkan adıyla adım adım yazmıştım diğer arkadaşlar için. Belki yardımcı olabilir.

https://www.r10.net/admob/2104799-ad...i-geldi-3.html