Hocam merhaba,

Tam istediğim tarzda bir sistem ama ben farklı domainde yapmak yerine kendi domainim üzerinden subdomaine kurmam lazım. Script hakkında bilgi alabilir miyim? (Lisans vs)

Öyle ise sadece scripti kullanmak için almayı düşünebilirim.