SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz iş yapan kullanicilarin çok konu açtiğina şahit oldum. Fakat ilk kez sizden duyuyorum ücretsiz iş yapmanin yasak oldugunu. Böyle bir yasak varsa lütfen konu linkini paylasirmisiniz. Bu konuda bizde aydinlanalim..
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...dikkatine.html