Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynı sorunu yaşıyorum, yeni-eski envai çeşit insandan aldığım hesaplardan doğru dürüst reklam çıkılmıyor. Değerlendirme yazısı en geç 1 dakika sonra hesap devredışıya dönüyor, 2 gündür neredeyse aynı sorun mevcut ve çok sinir bozucu olmaya başladı. Kartla alakalı olduğunu düşünüyordum, birkaç sanal kart denedik. Kimisiyle çıktım, kimisiyle de çıkamadım; ancak büyük çoğunlukta çıkılmıyor. Faturalandırma daha gelmeden reklam hesapları uçuyor. Ne yapmaya çalışıyor yine bu Facebook acaba? Daha iki gün öncesine kadar hiçbir sorun yoktu resmen.