@residense; abime çok teşekkür ediyorum.
Lcd ekranım bozuldu fakat sorunun ne olduğunu fotoğraf yardımı ile hemen buldu ve bana söyledi. Kendisine çok teşekkür ederim. Tanımadığı halde bilgisayarını gönder ücretsiz yapayım dedi en başta.
Daha sonra sorun sigortada olduğu anlaşıldı ve ücretsiz sigorta göndereyim hatta yanında şalgam göndereyim dedi. Kabul etmesem de çok nazik, kibar ve iyimser bir insan olduğunu göstermiş oldu.

Kendisine tekrardan çok teşekkür ederim.