Aranızda bi ticaret yok - trader kafanıza göre veremezsiniz. Sizin kapora alıp beklemeniz gerekiyordu. Kişi size parayı denkleştiremedim deseydi o zaman napacaksınız. Bin liraya mı verecektiniz.
Söylediğiniz bence mantıklı değil arada bir anlaşma var. Şimdi bu arkadaşa bir başkası biraz daha fazla para verseydi Bu da gidip başkasına satsaydı, öbür adam bu arkadaşı bu banlatabilirdi.
Bence söz vermek de kapora mahiyetinde.