1 parti ekip olursa öyle abartılı itemin pek önemi yok zevkli güzel zaman geçirilir ama insan kendini kaptırıyor oyuna

bırakamıyor çok boşa zamanı gidiyor
1 Tane priest 1 tane mage 6 okcu ile cz ve andream en kötü itemle bile duman eder

İteme gerek yok ekip işi yoksa boş