onurbusar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
android pişmanlıktır hocam ipad almanızı tavsiye ederim bütçenizi bıraz cıkarıp
Bende size katılıyorum ama malesef imkanımız şuan için böyle bir cihaza yetiyor tavsiyeniz için teşekkür ederim 👍