sisore744 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayın 22 de başvuru yaptım. Novatek denen firma ne gelip bağladı nede adamlara ulaşabiliyorum.Bugun aradım iptal edildiği söylendi. Nedeni ise tim bir kişinin işyerinde calısmıyorsanız evinize yönlendireyim demesi. Arayıp taramadığım yer kalmadı. Rezillik yaşıyoruz.
7
Numaranızı bırakın yarın arayım sizi hocam aşırı yoğunluk var binlerce başvuru var ekip yetişmiyor o yuzdebn boyle