Niye sizin müşteriniz tekel mi sadece o satmak hemde fahiş fiyatlarla satmak zorunda mı? Biz insanları kaziklayamiyoruz lütfen bu adamları silin demek utanmak için yeterli sebep, yasaksa silin diyebilmekten önce