Zaten Durum Olarak Çok Kötüyüz. Herkes 'Telaş Edilecek Bir şey Yok' gibi abuk subuk konuşuyor da Durumlar Kötü Maalesef. Allah Sonumuzu Hayr Etsin
Allah Yardım Etsin.. Maalesef

Anladım. Pekala;
4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?
Sorum Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Tatilden alınamaz çünkü bu virüs 3 ay sonra bitse bile kimse hemen sokağa çıkmak istemez kimse de çocuğunu okula vs göndermez.Yani bu hastalık 3 ay sonra bitince hayat normale dönmez benim öngörüm bu dönemki sınavlardan muaf olunur.Telafisi de önümüzdeki yıl hızlı tekrar şeklinde yapılır.