Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten Durum Olarak Çok Kötüyüz. Herkes 'Telaş Edilecek Bir şey Yok' gibi abuk subuk konuşuyor da Durumlar Kötü Maalesef. Allah Sonumuzu Hayr Etsin





Allah Yardım Etsin.. Maalesef





Anladım. Pekala;

4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?

Sorum Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Tatilden alınamaz çünkü bu virüs 3 ay sonra bitse bile kimse hemen sokağa çıkmak istemez kimse de çocuğunu okula vs göndermez.Yani bu hastalık 3 ay sonra bitince hayat normale dönmez benim öngörüm bu dönemki sınavlardan muaf olunur.Telafisi de önümüzdeki yıl hızlı tekrar şeklinde yapılır.