Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşüncelerim:
Bu yıl eğitim öğretim uzaktan eğitimle devam edecek.
Bende toplumun en az %70'ine yayılacağını ama doğru tedavi ve yöntemlerle ölümlerin minimizeye indirileceğini düşünüyorum.
Bu şok etkisini ülkeler 3 yıl, bireyler ise uzun yıllar atlatamayacak çünkü korktuk. Buda iyi niyetli olmayanların işine geldi.
İçimden yine bir his diyor ki; NATO ve türevi birçok yapılanma dağılacak hatta bir şekilde savaş ortamına kadar gidecek(Rusyaya bak ABD'ye yardım ediyor; İtalyanın sokaklarında vatandaşı kolluyor).
Çok mu karamsarım?
Haklısınız Hocam Katılıyorum Dediklerinize. Bence Bu Korona Nereden Baksan 6 7 Ay Daha Kalmaya Devam eder yada Daha uzun Sürebilirde.

Allah yardımcımız olsun..