Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay sonra falan olması lazım.
1 ocakta gönderilmiş görünüyor hocam bu. 3 ay olmuş.

Edit: panelde şimdi gördüm yeniden gönder çıkmış.

Şimdi tekrar istesem koronavirüsten dolayı sorun yaşarmıyım acaba. Yada beklesem mi?