Evet ben kendilerinden memnunum. Süreki alım yapıyorum. Tabi virüs olayları etkilemiş olabilir. Bir çalışma aldık. Çok düşük maliyetli. Sağolsun arkadaş birebir ilgileniyor. Tavsiye de ederim. Basit bir çalışma da olsa müşteri beklemiyor ve sıkıştırıyor. Sadece çalışmanın sonuçlanacağı tarihi öğrenmek istiyorum.