bence artık ilerlemesi güç gibi halkımız sokaga cıkmamaya özen gösteriyor gibi, bakalım Allah yardımcımız olsun
inşallah dediğiniz gibi Olur Hocam. Maalesef Halkımız Özen Göstermiyor. İstanbul'da Beylikdüzün'de ve Of'ta İnsanlar Normal Hayatmış Gibi Yaşıyorlar. Ve Her Gün Akşam Artıyor Sonuçlar. Durumlar Çok Kötü Hocam.
Allah yardımcımız Olsun...