Animasyon öğrencisiyim, birkaç teorik ders hariç tüm çalışmalarımız bilgisayar üzerinden olduğu için teorik dersleri uzaktan eğitimle görüyoruz. Eğer salgın yaza dek biterse yazın hızlandırılmış programla da diğer uygulamalı dersleri göreceğiz.