ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala bekliyorum, mail attım ödeyemeyeceğim verin icraya verebiliyorsanız diye

Sosyal Medyada reklam var, icraat yok. Tav oldum.
genelde firmalar twitter a çok dikkat ediyorlar.