Bu işlere tr.gg ile başlayıp blogger ve MyBB ile devam ederek geliştirdim kendimi. O yüzden MyBB'nin yeri başkadır benim gözümde. Tema gerçekten çok hoş forum görünümünden ziyade sanki soru cevap ve destek scripti gibi olmuş resmen forum sıfatından çıkıp ayrı bir yazılım olmuş gibi göze hitap ediyor. Bunu yazmak için geldim hocam hayırlı satışlarınız olsun.