Ceu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben anlıyorum, inanmıyorsanız @SAEC; e sorabilirsiniz..
Pardon ama @SAEC; ne alaka ? benim söylemek istediğim 1 kişiye var olan mantığımı aktarmak . Böyle bir konuda sırf yönetimden bir kişiyi söylediğiniz için bile ben size yardımcı olmam. Bir kardeşimiz beni aradı ve ona gereken söz verdiğim bilgileri aktardım . siz kendi bilgilerinizi samet beyle paylaşabilirsiniz . Size tavsiyem bilgilerinizin değerini lütfen referans göstermeyin.

konu kapanmıştır bana göre teşekkür ederim ilginiz için.