grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdilik sadece dekupeyle ilgili bir öneriydi
Şunu demek istiyorum; 100 lira minimum logo bedeli olursa 10 liralık kalitede logo tasarlayanlarda 100 liraya yapmak zorunda kalacak, herkes yavaş yavaş gerçek "tasarımcılara" kayacak mecburiyetden. Bu süre zarfındada 10 liraya logo tasarlayan arkadaşlar youtube dan daha çok video izleyip yarışmalara katılıp kendilerini geliştirme fırsatları olur diye düşünüyorum.