grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım kategorisinde konu açmayı planlıyorsanız alt limit 10 liradır ve 1 hizmet karşılığı belirlenmelidir.
Konudaki mesajlar bu rakamın çok altında, sanırım müşteriler de her dekupe'ye 10 lira ödemek istemez

Kuralı bu noktada revize edelim mi?
Minimum logo 100TL
Minimum banner 40TL gibi düzenleyelim bence
(rakamlar sembolik)

İşte ozaman gerçek tasarımcılar kendini belli eder, 10 liracılar da tırnaklarını yer ekran karşısında.