Tasarım kategorisinde konu açmayı planlıyorsanız alt limit 10 liradır ve 1 hizmet karşılığı belirlenmelidir.
Konudaki mesajlar bu rakamın çok altında, sanırım müşteriler de her dekupe'ye 10 lira ödemek istemez

Kuralı bu noktada revize edelim mi?