JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok mükemmel buu
Figür piyasasında az bulunan, çok da beğenilen bişey hocam.

Ben de çok seviyorum aslında satmayı pek düşünmüyorum da nakit sıkışıklığı nedeniyle satışa koydum bakalım.