Sayfanızda kullanıcı bulunamadı diyor.
Denedim açılıyor hocam. Anlık bir sorundur belki. Yeniler misiniz sayfayı?
Hocam r10 üzerinde bu işleri yapan çok oldu/oluyor malum. Buradan denemenizi tavsiye ederim.
Hocam organik ürünün alıcısı buradan olur mu bilemedim. Her şeyimiz çok lezzetli, ama sertifikasından doğal gübresine her şey organik olmayana göre o kadar pahalı ki, ürünler de pahalı.