Kit kanaat gecinen biriyim. Cogu zaman cocuklarimin ihtiyaclarini dahi erteliyorum. Ama gercekten ihtiyaci olan bir kardesime bende 100 liralik faydam dokunsun istiyorum. Allah razi olsun demesi yeter. Konu sahibinin izniyle yeniden bir konu acmak istemedim. Yeterki birlik olalim bir aile gibi olalim. Cumlemizden Allah razi olsun. Hadi bu postu yardim kampanyasina donusturelim 😊