Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam ters bir noktadan aldı sanırım darbeyi bende kullanıyorum defalarca düşürdüm Allah'a şükür çizik dahi almadı hiçbir noktadan henüz
Teşekkür ederim hocam sağ alt köşeden aldı üstünde kırılmaz olmasına rağmen bitik durumda ekran yarıya kadar siyah gidip geliyor kullanılacak durumda olsa kafi fakat basmama rağmen tepki vermiyor