NeRoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu videonun dosyasını paylaşma imkanınız varmı? Herkes kendi logosunu koyar en azından yük binmez size
Hocam konunun içerisine indirme linki bıraktım ama orada r10.net logolu hali var.
Diğer türlü ham dosyayı kayıt etmedim maalesef.