Denizbank'ta bireysel kredi kartım var, 26.03.2020'de öteleme talebimizi ilettik. Üstüne de 5-6 kere aradım, kaydınız alınmıştır diyorlar sadece. Bugün son ödeme günüydü, inada bindirdim bende ödemedim.

Rakam çok yüksek değil, Denizbank'tan kredi/kredi kartını öteletebilen oldu mu?