Arkadaşlar merhaba,

Aşk evliliklerinde bir süre sonra aşkın azalmasıyla birlikte sorunlar başlıyor diyorlar.

Sizin fikriniz nedir? Siz hangisini tercih ettiniz veya edeceksiniz?