Selamlar..
Masaüstünde görünen sidebardaki istediğim div'i (benzer konular), mobilde post altında göstermek istiyorum.
Ordaki div'in aynısını oluşturup css kodlarıyla masaüstünden gizleyip mobilden gösterdim tamam ama kaynaktan baktığında aynı içerikler 2 defa görünüyor.
Bir çözümü var mı arkadaşlar?