merhaba hocam,
bugün baktım baya mantıklı geldi %100 ssd olanlar iyiymiş sanırım
ama plesk panel ilk 1 ay ücretsiz diyor, sonraki aylar en ucuzu aylık 50tl neredeyse
netten baktım kendim de kuramam gibime geldi. ilk ay bedavasını kullanıp sonradan pleski iptal etme şansımız var mı biliyor musunuz
Merhaba, plesk panel lisans almanıza gerek yok, trial keylerle süresiz kullanabiliyorsunuz halen. 15 günde bir key girmeniz lazım panel erişimi için. Sorunuz hakkında lisanslı olarak contabodan hiç almadığım için bilgim bulunmamakta